Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Mat

Av Stina - 25 augusti 2013 15:13

Idag har jag tänkt att påbörja bebisens rum. Ett mindre rum som Håkan haft som filmrum. Jag har absolut ingen känsla för att fixa i ordning saker. Men först så måste jag städa upp lite här hemma. Olivia ringde och frågade om vi skulle äta så vi är nyss hemkommen från frasses!

Bebisen tar så mycket plats i magen nu att det är svårt att vara hungrig och äta nu.

Nu ringde go A så det blir en promenad till affären för att kika efter förvaringslådor..:)

Om någon har förslag på inredning av barnrum så lämna gärna en kommentar. Rummet är litet med en vägg att ställa saker mot. Annars så är det ett fönster som täcker ena väggen och garderober den andra samt en dörr till duschen på tredje väggen..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 26 november 2013 22:04

Bebistiden går fort över. Det är hemskt men dom ska ju växa som sagt annars vore det konstigt. A somnade nyligen efter maten så nu hoppas jag att han är i sin sovamatkoma ett par timmar. Vi har haft främmande idag av farmor och faster, sedan kom ...

Av Stina - 26 november 2013 12:10


För en liten stund sedan åkte H. Det gjorde så ont i hjärtat, det kom mycket tårar efter en stund. Som jag saknar honom redan. ...

Av Stina - 25 november 2013 22:40


Nu har min lilla bebis vaknat ur sin sov koma han får ca. 1 gång per dag. Så nu är det full rulle på honom:-) han har varit super glad och vi har fått höra lite bebis skratt! Man kan inte hålla sig själv från skratt när man hör det:-) Han är väldigt...

Av Stina - 25 november 2013 18:12


Alltid när H åker till sin pappa får jag en sjuk ångest. Jag tappar nästan livsglädjen, jag blir olycklig. Han är ju alltid hos mig eller i närheten och nu så åker han hur långt bort som helst!! Nej nu ska jag packa H väska... ...

Av Stina - 25 november 2013 17:18


I natt blev det en mindre rolig natt. A var vaken nästan hela natten! Jag tror han har ont i magen för det har varit mindre bra idag med han. Trröttare än tröttast! H har varit helt upp i varv och väckt A så fort han somnat. Försäkringskassan har glö...

Ovido - Quiz & Flashcards