Alla inlägg under december 2011

Av Stina - 21 december 2011 10:43

   

  Här ser ni en bild på vår lilla julhörna:D Pepparkakshuset är inte riktigt klart än och fler julpumlor ska sättas på granen:) Inget speciellt men ganska sött tycker jag:) Nu ska jag tvinga upp Lillasyster och dricka kaffe:) Hon åker idag:( Och jag börjar jobba klockan 13.00

Trevlig dag!

Av Stina - 13 december 2011 19:50

 

  Idag har vi haft en slappdag:) Fick finsällskap idag! Så har fikat och promenerat upp på förskolan och tittat på fina barnens luciatåg:)

Ikväll blir det lugnt, jobbar dölång dag i morgon känns det som:) 7-13 första passet 16-21 andra passet:) Först på ena stället sedan iväg på andra! Men jag ska inte klaga:) Jag tycker verkligen om att jobba!

Trevlig kväll alla:)

Av Stina - 11 december 2011 18:15

  Idag fick vi besök av Håkans faster och kusin!

En söt bild på små fisarna:)

Av Stina - 11 december 2011 12:20

 

   Idag vaknade vi tidigt! Vek tvätt och städade upp på rummet:)

Idag ska vi på julmarkand med söta familjen:)

Ha en trevlig dag alla!

Av Stina - 7 december 2011 19:09

   

 
Av Stina - 7 december 2011 17:30

 

  Lagar födelsedagsmiddag till pappa:)

Trodde aldrig att jag skulle tycka det var så här kul att laga mat! Haha snart blir det väl städmani:P

Nej men här ser ni lite hur min nya frisyr ser ut:) Det är bra mycket kortare på andra sidan då:)

Nu ska jag göra klart det sista här innan folket kommer. Ha det så bra alla

Ovido - Quiz & Flashcards